اوزبیکستان، یک محموله‌ی ۲۰۰تُنی کمک‌های انسان‌دوستانه را به بلخ فرستاد.

اوزبیکستان، یک محموله‌ی ۲۰۰تُنی کمک‌های انسان‌دوستانه را به بلخ فرستاد.

جمهوری اوزبیکستان یک‌ محموله کمک‌های بشردوستانه را برای توزیع به سیلاب‌زده‌گان در ولایات مختلف به افغانستان فرستاده‌است. این محموله روز سه‌شنبه، ۱ جوزا، با اشتراک عصمت‌الله ایرگاشف، نماینده ویژه رئیس جمهور اوزبیکستان در امور افغانستان به رحمت‌الحق فضل، رییس مالی و ‌اداری وزارت امور خارجه افغانستان، در بندر حیرتان تحویل داده شد. این کمک‌ها شامل

جمهوری اوزبیکستان یک‌ محموله کمک‌های بشردوستانه را برای توزیع به سیلاب‌زده‌گان در ولایات مختلف به افغانستان فرستاده‌است.

این محموله روز سه‌شنبه، ۱ جوزا، با اشتراک عصمت‌الله ایرگاشف، نماینده ویژه رئیس جمهور اوزبیکستان در امور افغانستان به رحمت‌الحق فضل، رییس مالی و ‌اداری وزارت امور خارجه افغانستان، در بندر حیرتان تحویل داده شد.

این کمک‌ها شامل آرد، برنج، گندم، روغن، گوشت، تانکر آب، خیمه و برخی مواد اولیه دیگر مورد نیاز آسیب‌دیده‌گان سیلاب اخیر می‌شود.

آقای ایرگاشف هنگام تسلیم‌دهی این محموله از ادامه‌‌ کمک‌های بشردوستانه‌ کشورش به مردم افغانستان خبر داده و از امارت اسلامی خواسته که این کمک‌ها را زودتر به آسیب‌‌دیده‌گان برسانند.

در همین حال، رحمت‌الحق فضیل، رییس مالی و ‌اداری وزارت امور خارجه، از ارسال‌ کمک‌های اوزبیکستان قدردانی کرده و از دیگر کشورها می‌خواهد که به نیازمندان در افغانستان کمک کنند.

Posts Carousel

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos